maandag 4 oktober 2021

Best wishes

 Hoi,

 

Het bloggen staat echt op een heel laag pitje maar op Instagram ben ik meer actief, waarschijnlijk omdat het toegankelijker is en ik sneller een berichtje heb geplaatst.

Ik heb echter net stil gezeten , heb veel gehaakt maar kaarten maken komt eigenlijk altijd op de laatste plaats terwijl ik er wel heel erg van geniet.

Ik begon zo´n 2 weken geleden met deze serie kaarten maar door verdrietige omstandigheden bleven ze liggen. Vrijdag ben ik er voor gaan zitten en heb deze kaartjes afgemaakt en het was heerlijk om even te kunnen ontspannen, mijn lieve vriendin Sandra was in mijn gedachten.

 



 De layout is een  Sheetload of card sketch.

Volgende week ben ik weer een paar dagen vrij dus dan wil ik weer met mijn stempels en papier aan de slag.


Bedankt voor je blogbezoek en tot de volgende keer,


Groetjes Jolanda


2 opmerkingen:

GerJanne zei

Oh dat is wel bijozonder, dat ik pas geleden een filmpje heb bekeken waar iemand deze lay outs van kaarten liet zien. Dat was jij toch niet? Je kaartjes zijn mooi geworden.
Sterkte met de verdrietige omstandigheden.

Je@net zei

Super leuke kaartjes, Jolanda!