maandag 13 september 2010

Blogcandy bij 150 volgers!!! CLOSED!!!! GESLOTEN!!

Hallo allemaal,

Het is inmiddels 2 jaar geleden dat ik begonnen ben met bloggen.
Het begon met deco's en friendshipbooks en nu blog ik vooral over kaarten maken en ik vind het nog steeds erg leuk.
Het leek me dan ook leuk om bij 150 volgers een surprise candy weg te gaan geven.
Wat moet je daar voor doen:
1: volger worden natuurlijk.
2: plaats een link van deze candy in de sidebar op je blog.
3: zet je naam in mr Linky, en laat een comment achter , je weet maar nooit hoe het gaat met mr linky.


Veel succes allemaal!!

It already has been 2 years since i started this blog, at first it was about deco's and friendshipbooks but now mainly about my cards.
I thought it would be nice to give away some surprise cady iff i reach 150 followers!
What do you have to do for that:
1; become a follower.
2: Leave a link about this candy in the sidebar of your blog
3: Leave your name with mr linky, and leave a comment, i have no idea iff mr linky works.

Good luck!!

38 opmerkingen:

debo zei

mooie blog heb je.
prachtige kaarten maak je,ben er wat jaloers op...
ik kan nog veel leren van je
groetjes debo

Michelle zei

Hoi Jolanda,

naturlijk zet ik je candy op de sidebar en meedoen ja leuk!!!
Ben wel nieuwsgierig wat je kan winnen hoor!

Lieve groetjes Michelle

Christien zei

Leuk hoor zo'n verrassings candy
Hij staat al op mijn blog hoor
groetjes christien

La Vikinga zei

Hallo!

Ik ben al volger en wil graag meedoen!

Charlotta

Anke zei

hoi wat leuk een candy. Ik doe graag mee.
liefs Tessa

Marjolijn zei

Wat leuk een verrassingscandy!
De link staat in mijn side bar en volger was ik al :-)

Groetjes Marjolijn

Sigrid zei

HOi Jolanda

Mooie blog heb je. Ik heb je candy op de sidebar van mijn blog gezet. En wil graag een gokje wagen, ben nl gek op candy's.

Groetjes Sigrid
cardsmadebyme.blogspot.com

.:♥Marit Pettinga-Meijer♥:. zei

Natuurlijk was ik al volger en heb ik nu je candy in mijn sidebar gezet, mr. linky ingevult... en nu vingers gekruisd! Hopen dat je snel de 150 volgers haalt!!!
Bedankt voor een kansje!
Liefs, Marit.

USA lover zei

Hi Jolanda,
What a great surprise candy!
Many greetings from me

Debbie Stip zei

ohhh die taartjes zien er super jammie uit, heb je die zelf gemaakt??

Ik wil natuurlijk wel mee doen aan deze candy, volger ben ik al een flinke tijd ennuh vind het altijd heerlijk om op je blog rond te scrollen, dus das al een heuse candy hoor;-)

xxDebbie

Judith Veldhuizen zei

Altijd leuk zo'n vakantie candy!!! ik was al volger en heb je candy op mijn sidebar gezet!!

Groetjes, Judith
http://artdogz.blogspot.com

Anoniem zei

Jazeker, ik doe ook mee. Volger ben ik al. Ik ga snel de foto op mijn blog linken.
Succes met je blog!!

Renske Creatief zei

wat leuk dat je een candy weggeeft. ik wil ook een poging wagen. spannend zo'n verassing!

groetjes renske

Marianne zei

Heee Jolanda, leuke blog heb je!
Echt hele mooie kaartjes heb ik al gezien. Ik ben meteen volger geworden, zodat ik van al dat moois niets meer hoef te missen.
Groetjes,
Marianne
P.S. Ik heb je candy ook op mijn blog gezet!

Anita zei

Hoi Jolanda, Ik ben nog niet zo lang aan het bloggen. Pas sinds Augustus. Maar het bevalt prima. De foto van je candy maakt wel een beetje hongerig. Ziet er heerlijk uit. haha. Ik doe graag mee met je candy. Groetjes, Anita

Ukka zei

Congrats on heading towards 150 followers... won't be long now.

Thea zei

Wat een leuke foto van die cupcakejes ....ik zou graag een gokje wagen...en kom ook eens bij mijn blog langs:):)

Gr Thea

Aleida zei

Leuk blog! Ik doe mee met je candy en wordt volger!
groetjes,

Inge zei

Leuke blog, ik doe graag mee.

x Inge

De candy staat op mijn candy pagina!

Astrid en Brenda zei

Wat een leuke blog heb jij. Wij worden volgers van jou en hebben bij Mr. Linky ons blogspot en naam achter gelaten. Ook je candy toegevoegd aan onze site-bar.
Groetjes Brenda en AStrid

Anoniem zei

Hoi Jolanda,

Via via ben ik op je blog terecht gekomen. Wat een leuke kaarten staan erop zeg. Ik blijf je zeker volgen.
Natuurlijk wil ik graag een gokje wagen voor je candy! Ben gek op verrassingen......

Groetjes,
Nicole

Justine zei

Ik zou graag meedoen mey de cany!
Ik ben wel een beetje nieuwsgierig wat je kunt winen!

Naomi zei

mooie blog!
Ik doe ook graag mee met je leuke candy, ben heel benieuwd! :D
Ik heb de link ook in mijn sidebar geplaatst!

Veel Liefs
Naomi

Katja zei

SPANNEND!!! Ik waag graag een gokje om hem te winnen!!!

Groetjes,
Katja

sieneke zei

Mooie blog heb je.
Ben volger geworden, en wil ook graag kans maken op jouw candy, de candy staat op mijn blog.
zou het leuk vinden als je even kwam buurten.

Sieneke

Solange Fernandes zei

Hoi Jolanda!
I became a follower, and added a link to my sidebar and became a follower of your blog.
Hugs from Brazil

Le idee nel cassetto zei

ciao partecipo volentieri. a presto Debora

Francy zei

My name is Francesca. Thanks for a chance !!
My blog: www.francesca-hobbyefantasia.blogspot.com
Ciao

Roberta zei

Che meraviglia questi dolcetti...partecipo al tuo candy.
Un caro saluto
Roberta

Nelce zei

Hi Jolanda, My name is Nelce, my blog: http://bdeprincesa.blogspot.com
I became a follower, and added a link to my sidebar.
Thanks.

Katja zei

Nog 4 volgers!!!! Gefeliciteerd alvast. Gaat vast goedkomen!

Groetjes,
Katja

Susanne zei

Ook ik wil wel mee doen, ben volgers geworden en het de link op mijn blog geplaatst.

Groetjes Susanne

Janina ♥ Kreative4Wände ♥ zei

Thanks for a chance to win your wounderful candy.
You habe a great Blog.
XXX *Janina*

Barbara Palermo zei

Hoi Jolanda, happy blog-anniversary! Congrats on heading towards 150 followers... won't be long now!!!!!!!!
I became a follower via GFC and added a link to my sidebar blog: http://candyricettebarbare.blogspot.com/
Thanks for the chance and greetings from Italy!!!
ricettebarbare at gmail dot com

Esther B. zei

Hoi Jolanda,
Wat een leuke kaarten maak je zeg!
Ben volger nr 149 zag ik.
Op naar de 150!
Groetjes Esther

Anoniem zei

ik heb je candy op mijn blog gezet, leuk!
gr Thea

K zei

Olá, seu blog é muito bonito, tem coisas lindas, e os doces me deram agua na boca.
Abraços

Bia zei

Hello Jolanda, you have a beautiful blog!! I also love the Blog Candy...
I put my name in your list, I link your blog on my blog and I cross my finger...Hope to be luky! greetings from Italy
Angie