zaterdag 18 september 2010

kaartjes

Het is gelukt om de afgelopen week toch wat kaartjes te maken.
Al mijn spullen liggen beneden en dat is niet handig, nog een paar weken en dan is de zolder klaar en heb ik een nieuwe hobbykamer.
De kaart met de schildpad was voor een scrapopdracht.De kaart met het beertje heb ik gemaakt van restjes papier uit een scrappakket, ik vind de kleuren nog wel lekker vrolijk. Het beertje is een digi van bugaboo.
Het beertje is gekleurd met mijn promarkers
Het blauwe kaartje is gemaakt voor de WLO op kaartenvriendinnen, ook met restjes papier, ook voor dit kaartje heb ik een digi gebruikt, om in te kleuren heb ik mijn copics gebruikt.
Fijn weekeind!
Jolanda

7 opmerkingen:

.:♥Marit Pettinga-Meijer♥:. zei

Leuk gemaakt weer hoor!
Liefs, Marit.

Anita zei

Hoi hoi, Wat een leuke kaartjes! Ik ga volger worden van je... en dan doe ik gelijk ook mee met die leuke candy van je ;) Groetjes, Anita

Elizabeth P zei

Awww... your cards are very cute Jolanda! I love the Teddy bear!

Unknown zei

Super cute cards! :)

Debbie Stip zei

Wat een enorm leuke kaartjes weer! Lekkere vrolijke kleurtjes heb je gebruikt en enorm leuke stempeltjes!
xxDebbie

Debbie Stip zei

Thanks voor de kruidvat tip, ik ga zeker even kijken komende week! Wij krijgen die folder altijd later pas..dus ik had het nog niet gezien...
xxDebbie

Sigrid zei

Mooie kaarten heb je gemaakt. De bovenste staat bij mij te pronken. hihihi

Groetjes Sigrid