zaterdag 19 maart 2011

Knotsgekke kaarten dagen

Gister ben ik naar de knotsgekke kaarten dagen in Den Bosch geweest, ik ga daar meestal 2x per jaar naartoe. Het was niet druk dus dat was wel fijn, dat geduw voor de kraampjes is ook niet leuk.De nieuwste stempels van wild rose studio ( een van mijn favoriete merken, leuk papier en stempels en niet duur)

2 papierpads, er ware zoooooooo veel leuke papierblokjes dat het moeilijk was om te kiezen.

2 borderdies van crealies, en een  leuk klein stempletje waar ik bijv. achtergrond mee kan stempelen.

glue dots, 2 kleine clearstempeltjes en 2 houten stempels van Ludiec, bij de kraam van Ludiec heb ik me echt staan vergapen, wat een mooie dingen kun je met die stempels maken.

Ik kan weer even vooruit!

Oh, en voor we naar huis gingen nog een echte Bosche bol gegeten, ik had nog nooit een ECHTE gegeten, hij was wel lekker hoor maar niet geweldig. Al met al een geslaagde gezellige dag geweest.

Groetjes Jolanda

1 opmerking:

Henriƫtte zei

Wat een leuke dingen heb je gekocht zeg!! Veel plezier ermee enne.....een bosche bol.....mmmmmm

Groetjes Henriƫtte