donderdag 18 juli 2013

cheerfull sketches

Hallo!!



Er is een nieuwe challenge blog cheerfull sketches challenge en het leek mij leuk om mee te doen met hun eerste challenge.
De sketch is erg makkelijk maar daar hou ik van, niet te veel poespas.
Ik heb voor deze kaart een stempel gebruikt die ik een tijdje geleden gekocht heb maar nog nooit had gebruikt op een kaart.
Het papier is van Stampin'Up! maar dan uit de catalogus van vorig jaar.

Ik heb mijn afdrukje gekleurd met verschillende merken alcoholmarkers.

Groetjes Jolanda

7 opmerkingen:

Ilonka zei

Hoi Jolanda wat een supermooi kaartje heb je gemaakt. Schitterend. Dank je wel voor je mooie bijdrage aan het 'Cheerful Sketches Challenge Blog"

Liefs, Ilonka

Margreet zei

Geweldige kaart, Jolanda...het papier is erg mooi en je hebt prachtig gekleurd...bedankt dat je meedoet bij Cheerful Sketches...succes!
xxx Margreet

Marjoleine zei

Hoi Jolanda, dank je wel voor het meedoen met Cheerful Sketches.Je hebt er een prachtige kaart van gemaakt!

Liefs,
Marjoleine

Anja zei

Wat een leuke vrolijke kaart.hele mooie kleuren ook.En heel erg bedankt voor het mee doen bij CSCB

Groetjes Anja(DT)

Gerda zei

wauw Jolanda, wat een heerlijk vrolijk mooi kaartje heb je gemaakt, leuk dat je mee gedaan hebt aan de challenge bij het "Cheerful sketches challenge blog" we hopen je snel weer terug te zien.
Lieve groetjes Gerda DT Cheerful sketches challenge blog.

Epie zei

Leuke kaart heb jij gemaakt hoor Jolanda , lekker fleurig , hartelijk
dank voor je bijdrage aan *Cheerful Sketches * tot volgende keer ;)

Groetjes Epie

Engelchen zei

Een vrolijk gekleurde kaart. Prachtig zeg :)
Bedankt voor je bijdrage aan "Cheerful Sketches Challenge"

groetjes Geesje