donderdag 26 mei 2016

Bolghop Team Utopia




Welkom bij de bloghop van team Utopia! Samen met 30 collega's laat ik jullie een paar voorbeelden zien met stempelsets en andere producten uit de nieuwe catalogus.

Als het goed is ben je net bij Jacqueline  op haar blog geweest en heb je daar  leuke voorbeelden gezien, dan is nu aan mij de eer om jullie nog meer leuks te laten zien. Dus pak nog maar even een kopje koffie of thee , of een lekker glas drinken en ga er maar eens goed voor zitten.


Ik ben aan de slag gegaan met de nieuwe stempelset Swirly Bird en bijpassende Swirly Scribbles Thinlits.
Ik maakte deze kaart met het vogeltje in haar nestje aangezien het lente is vond ik hem wel toepasselijk, ook heb ik een aantal nieuwe 
Incolors 2016/ 2018 gebruikt, ik vind ze echt heel erg mooi, lekker zomers.






Ook wilde ik jullie kennis laten maken met een echte must have uit deze nieuwe catalogus , de Playful Backgrounds, de naam zegt het al, speelse achtergrondjes, ik heb voor mijn kaart de streepjes gebruikt, lekker basic.
De bloem en de tak komen uit de set Remarkable you en deze stempelde ik op aquarel papier en ik kleurde de afbeelding in met Flirty Flamingo en Old olive inkt en een kwastje met wat water. 




Vorige week hield ik een Make & Take bij mij thuis zodat mijn klanten een kaart konden maken met spullen uit de nieuwe catalogus en natuurlijk kregen zij de nieuwe catalogus mee naar huis, ik maakte voor hun een leuk papierpakketje met een label, als achtergrond gebruikte ik de bubbels uit de Playful Backgrounds.
 

Vanaf 1 juni gaat de nieuwe catalogus in ( heb jij je verlanglijstje al klaar?) en hij staat dit jaar vol met  SUper leuke stempelsets, thinlits, mooi DSP en mooie nieuwe  Incolors.
1 juni gaat er bij mij weer een verzamelbestelling de deur uit, woon jij in Eindhoven of in de buurt van Eindhoven en wil jij ook bestellen en geen verzendkosten betalen? Neem dan contact op met mij via de mail. Als je bestelling binnen is dan mag je hem gezellig bij mij thuis op komen halen.

Bovendien maak jij als je voor meer dan 40,- besteld  EN kom jij je bestelling bij mij thuis ophalen dan maak jij kans op een leuk SU! verrassings- pakketje!

Maaaaaar , omdat ik het erg leuk zou vinden om meer volgers op mijn Facebookpagina te krijgen en meer lezers van mijn Blog geef ik Woensdag 1 juni nog een leuk pakketje weg.


wat moet je daar voor doen:
- "like"mijn facebookpagina en laat commentaar achter op het bericht. ( zie Facebookbutton rechts  in de zijbalk), delen is lief!
- Laat een reactie achter op deze blogpost en geef aan waarom jij graag kans wil maken op dit leuke pakketje.
De winnaar wordt bekend gemaakt op mijn facebookpagina op 1 juni. 

Ik hoop dat je vol nieuwe inspiratie  zit na deze bloghop, ben je niet bij het begin begonnen dan mag je nu door naar Tryntsje van Duren.
www.SoStampFul.blogspot.nl
 Heel veel Groetjes en tot ziens,

Jolanda 

29 opmerkingen:

Unknown zei

Mooie kaartjes! Ben een liefhebben van vlinders, dus vooral die sprak mij erg aan! Het zou leuk zijn om te winnen omdat ik zelf ook een kaartenmaakster ben en ik mijn kaarten verkoop ten voordele van het goede doel (Ambulance Wens). Met extra's zou ik weer vele leuke kaartjes kunnen maken en hun zo kunnen verder helpen.

jacqueline Higler zei

Hoi Jolanda,

Ik vind je blog er erg leuk uit zien. En ik houd ontzettend van achtergrond stempels om daarmee mijn eigen DSP te maken. Dus heb alweer volop ideeen na het zien van jouw kaarten.

Veel succes met je blog.

Groetjes Jacqueline Higler

jacqueline Higler zei

Hoi Jolanda,

Ik vind je blog er erg leuk uit zien. En ik houd ontzettend van achtergrond stempels om daarmee mijn eigen DSP te maken. Dus heb alweer volop ideeen na het zien van jouw kaarten.

Veel succes met je blog.

Groetjes Jacqueline Higler

digitalie zei

Elke keer dat ik dingen zie met die swirly bird vind ik hem toch weer prachtig zeg. Zo'n ongelooflijk veelzijdige set!

Groeten,
Natalie

Muriel zei

Mooi geworden Jolanda!

Crejabeja zei

Leuk zo je kaartje met de vogel - nestje , erg kleurrijk zeg !!!
(komen zeker de nieuwe ink colors mooi in uit)

Agreable.stampin.fun zei

Leuke uitwerkingen Jolanda, vind de kleuren ook lekker zomers.

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat mooi gemaakt Jolanda, dat vogeltje ook in het bootje leuk bedacht, en de eerste met de bloemen is heel gaaf! Groetjes Ingrid

Miriam zei

Oh, wat zijn de kaartjes weer leuk geworden! Vindt die eerste zo leuk! En ben niet eens weg van deze set.... Nou moet ie ook nog op mijn lijstje!

Marlieke zei

Helemaal leuk deze kaarten!

SoStampFul zei

Mooie creaties Jolanda, heerlijke kleuren!

marion zei

die vogel vind ik echt met het nestje te leuk!

Bianca zei

Ik vind je kaarten erg leuk, mooie kleurencombi heb je gebruikt. Vooral de kaart met het vogeltje vind ik super!

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Mooie kaartjes Jolanda! De eerste is mijn favoriet :)
Groetjes, Yvonne

Cynthia van der Wilk zei

Wat een mooie kaarten zeg.

Ellen Hamhuis zei

Leuke kaarten!

Petra L zei

Wat ontzettend leuke kaartjes Jolanda. Ik ben ook volger geworden en ga je blog ook op mijn blog delen ;-)

Petra L zei

Ik ben hier volger geworden en ook op facebook en heb je bericht op mijn blog gedeeld :-)

Lieve groet, Petra L

Unknown zei

Leuke kaartjes Jolanda. Je hebt gelijk; de playful backgrounds is echt een must have. Ik ben gek op dat soort stempelsets:)

Nicole Parmentier zei

Oh wow, leuk zijn ze!! Die achtergrond stempels gaan op mijn lijstje... Nu alleen nog een catalogus ;-)

Unknown zei

Mooi gemaakt Jolanda!!

Marzeecreatief zei

Leuke kaarten swirly bird ga ik zeker bestellen

vrolijkheidzelve zei

Ik vind beide sets echt geweldig leuk!

Leuke voorbeelden :D

Liefs, Ilona

Stempelenmetlinda zei

Erg mooi!

Prulleke zei

Leuk, leuk, leuk! Mooi gemaakt hoor. Ik geef mijn bestelling snel door.

Sarah zei

Die met die bloemen is kei mooi!

Ingrid Heijnen zei

Super leuk!! Groetjes Ingrid

Unknown zei

Leuk hoor

Susan Wevers zei

Vooral dat vogelnestje is een toppertje!