zaterdag 1 juni 2019

Stempel op reis #9

Hoi!

Vandaag is het weer tijd voor een nieuwe "stempel op reis". Deze keer een leuke stempelset van Ellen.





Toen ik de stempelset binnen kreeg met de post wist ik meteen wat voor kaart ik wilde gaan maken.
Ik stempelde een groot deel van de bloemen op een stuk Whisper white en stanste de letters uit en plakte daar de gekleurde letters in.
Ik ben heel erg happy met deze kaarten.






Ik ben heel erg benieuwd naar de kaarten die de andere dames hebben gemaakt.
Bedankt voor je blogbezoekje en nu snel even door naar de andere blogs

Inge 
 Larissa 

Stempelset #10 is alweer onderweg, ik ben heel erg benieuwd wat er nu weer op de deurmat valt.

Groetjes Jolanda 





9 opmerkingen:

Nicole Parmentier zei

Nog snel even voor ons vertrek een blogrondje! Ik snap dat je blij wordt van deze kaartjes, dat wordt ik ook!! Leuk dat achtergrondje zo!

Je@net zei

Leuk zo´n achtergrondje, Jolanda. Erg mooie kaart heb je zo gemaakt!

Larissa zei

Erg vrolijk deze mooie kaartjes. Was een leuke reis weer dit keer.
Fijn weekend!

Mariken zei

Hartstikke leuk is jouw kaart geworden! Heel tof, de bloemen op de achtergrond! Ik heb weer genoten van alle kaarten die deze keer gemaakt zijn. Fijn weekend! Xx

Margot zei

Superkaart!

GerJanne zei

Hoi Jolanda,
zo handig als je meteen weet wat je gaat maken en hoe... het zijn twee enige kaartjes geworden!

Ellen zei

Amper internet met Hemelvaart in ons huis in Couvin (ook weleens lekker ;-)) dus vandaar deze ietwat verlate reactie. Jouw combinatie van de gekleurde letters en de zwart wit gebloemde achtergrond is hartstikke leuk. Beslist om blij van te worden!

Inge Groot zei

Mooi de bloemetjes in het zwart/wit op de achtergrond en de tekst in kleur! Lief kaartje!

Sarah zei

Ze zijn mooi en super vrolijk!