zondag 28 maart 2010

Candy!!!!!


Hoi,

Ik heb zo het vermoeden dat toen ik de naam van mijn blog veranderde ik dus ook mijn volgers ben kwijtgeraakt omdat ze mijn blog niet meer kunnen vinden. Ik vind dit erg jammer en wil dus maar weer opnieuw beginnen daarom ga ik bij 120 volgers een candy weggeven!!!!!
 Wat weet ik nog niet dus dat wordt een surprise.

Hier is wat je moet doen:

- wordt volger van mijn blog.
- plaats een link op je blog zodat iedereen kan zien dat ik een candy heb.
- Laat een berichtje achter zodat ik weet dat je meedoet.

Ik hoop zo weer iedereen terug te zien op mijn blog! Helaasd kan ik het gadget met volgers niet "verversen dus moet het op deze manier, ik probeer het zo eerlijk mogelijk te doen dus als je al volger was meld je aub opnieuw aan en ik houd het goed in de gaten. Misschien stel ik het aantal volgers wel bij. Vergeet niet om een berichtje achter te laten want ik kies de winnaar uit de berichtjes.

When i changed the name of the blog i think i lost my followers becaus they can't find me anymore. I think that is a pity so i think i will have to start all over again.
Because of this i will give away a cady iff i get 120 followers!!
I have no clue what the candy will be so i think that will be a surprise!

Here is what you have to do:
- Become a follower of my blog.
- Place a link in the sidebar of your blog to announce this candy.
- Leave a message here so i know that you will participate

I hope to see everybody back at my blog again, unfortunatly i can't refresh the followers gadget so iff you already are a follower remove yourself and sign in again, and don't forget to leave a message because i will pick a winner from the messages!!

Bye, Jolanda


ps; Ik heb alle volgers een mailtje gestuurd met de nieuwe link naar mijn blog! dan moeten we de 120 wel halen!!

I sended all muy followers an email with a new link to my blog, i am sure i will have 120 followers soon.

38 opmerkingen:

Welcome! zei

Thanks for the new info Jolanda....I would have searched and search and found you somehow!!!

.:♥Marit Pettinga-Meijer♥:. zei

Voor Candy ben ik ALTIJD wel in!
En voor je blog volgen natuurlijk ook! Ik stond er gelukkig nog gewoon tussen!

Kom maar op met dat lekkers!!!
hihihi...
Liefs, Marit.

Anoniem zei

Candy is altijd leuk. Heb je in de sidebar van mijn blog gezet en ben volger

Groetjes Resa
http://blog.resadesign.nl

USA lover zei

Hoi Jolanda,
Ik doe ook mee en heb je nieuwe blog ook gevonden!
Groetjes, Cynthia

Peter's Planner blog zei

Hallo

Dat is even balen dat je dan alles kwijt bent. Nou ik ben nieuw en meld mij aan als volger en zaql je candy op mijn blog plaatsen. www.scrapfanaat.blogspot.com. Ik denk dat ik de enige man zal zijn die je in je lijstje zal hebben staan. Succes verder met je blog.

Groeten Peter

Be Creative and More zei

Hoi,

Ik waag graag een gokje op je Candy en ik ga je ook volgen. Je maakt leuke dingen.
Zelf heb ik ook een candy deze maand. Misschien vind je het leuk om mij ook te volgen

Groetjes Petra

Ukka zei

I would like to participate in this candy, the gift is precious! I announce in my blog on my right sidebar and I am also follower! Regards

Sissi zei

Cute candy! I love it ^^
I've posted the candy on my blog and I'm also a new follower.

Hugs from Italy!

http://blogcandychepassione.blogspot.com/2010/04/blog-candy-di-stokkies-cards-and.html

Rosa Forino zei

partecipo volentieri sono una tua vecchia seguace.. blogged:http://blogcandymania.blogspot.com/

ephrath zei

Thank you for the right to participate.

http://ephrath.blogspot.com/2010/04/candy-blog_9187.html

Karin zei

Wat een leuke reden om een candy weg te geven. Ik heb je candy in mijn sidebar gezet, hopelijk groeit het aantal followers ook een beetje. Aan je kaartjes kan het in elk geval niet liggen!

Groetjes karin

Suzanne zei

Ik hoop dat je snel je volgers terug krijgt.
Ik ben gelijk volger geworden en zet hem bij mij op blog

gr sanne

Anna zei

Oh my, they are sooo kawaii! =^____^=
Thanks for the chance!
I just became a follower (a new one, yay!! :D)
Cheers from Italy! Anna

http://nocidicoccole.blogspot.com

Alie de Vrij-Venema zei

Hoi Jolanda,
Ik zie ook dat je een candy hebt en wil daar uiteraard ook wel aan meedoen ;)
Bij deze..
Ik zal het iedereen laten weten hoor!
Groetjes Alie

Anoniem zei

Hallo Jolanda,
een candy is altijd leuk. Heb je in de sidebar van mijn blog gezet en ben volger geworden:)

Groetjes nonna
http://nonnashobbystime.blogspot.com/

Anoniem zei

leuk zo'n candy ik ga je zeker volgen maar ook omdat je zo'n leuke kaartjes enz maakt groetjes shirly

Michelle zei

Hallo Jolanda,

ik was geen volger op je "oude" blog maar ben nu graag volger.
Ik heb je candy in mijn sidebar geplaatst.
Misschien "zien" we elkaar op de Yahoogroep die je had neer gezet.

Lieve groetjes Michelle

Irinca zei

Спасибо за шанс выиграть! Я последователь!
http://irincaf.blogspot.com/2010/04/15.html

Tatjana zei

Thanks for the chance! I've posted the candy on my blog.

Chocolait zei

Wow. the picture is sweet. I would like to do with if I may

Henriëtte zei

Hoi Jolanda,

Leuk dat je een nieuwe blog hebt (staan wel erge leuke dingen op zeg!!) alleen jammer dat je volgers verloren bent. Ik ben volger 104 geworden bij je, dus de 120 komen al weer in zicht. Kom ook gezellig bij mijn blog (creatiesvanhenriette.blogspot.com) als je daar zin in hebt (zou ik wel leuk vinden).
Ik doe graag met je candy mee (hou wel van verrassingen).
Groetjes en veel succes met je nieuwe blog,
Henriëtte

Claude zei

Thanks for the chance to win!

La Vikinga zei

I want to participate!!!

La Vikinga / Charlotta

Ardilla zei

I hope you can get 120 followers soon.
I put your candy in my sidebar.

Thanks for the chance!

Laila zei

Thanks for offering candy dear. I hope you'll soonreach your follower goal. Maybe I should do a small candy too ;o)
Hugs Laila

Debbie Stip zei

Hallo Jolanda, wat een supercandy! ik ga em op mn blog zetten hoor! Geweldige blog heb je trouwens met zulke mooie creaties! Ik ben volger geworden en ga zo eens uitgebreid over je site scrollen!
Groetjes,
Debbie

Katja zei

Leuk een suprisecandy!!! Ik dacht ik kan cupcakes winnen, mjammie!!!Volger was ik al een tijdje!
Ik heb op mijn blog ook een candy staan, misschien wil je meedoen?

Groetjes,
Katja

Anoniem zei

Hello!
Really nice site with beautiful candy to win. I've become your follower and also has link your site to mine :)

Agus zei

109 followers! thanks for the chance to win i love surprise candies!!! :) Im going to link your blog right now!
Here is my blog.
Hugs,
Agus

p.s: Im already a follower lol (:

Anoniem zei

Hallo Jolanda,
Ik ben nieuw met het fenomeen candy's en heb jouw candy toegevoegd op mijn blog. Succes!!

Groetjes,
Wendy

Nicole Brenna zei

I became a follower and I posted your candy in my sidebar at
scrapmethis.blogspot.com

Thanks for the awesome opportunity to win such great blog candy

Kawaii-Woman zei

wow...bellissimo candy!!!speriamo di vincere...

Nazeema Calypso Thompson zei

Jolanda- sorry to hear that you are starting over....but I am delighted to be apart of your blog and help spread the word for you!!!

Sweet candy too!!!

Calypso

Judith Veldhuizen zei

Het schiet al op! ik ben volger # 114

Prachtige candy heb je en een leuk blog! Ik ga je zeker volgen (ook na de candy natuurlijK)

Anke zei

Ik was geen volger maar ben het nu wel geworden. Doe ook graag mee met je Candy.
groetjes
Tessa

Pauline zei

Hi Jolanda: I love your blog! I am following now... Oh I understand about starting over with blogs... i have had trouble before when changing backgrounds.... not fun to start over!

I have posted your candy on my blog sidebar for you. Thankyou for the chance to play!

Hugs from Australia!
Pauline

Katja zei

Je bent er bijna... Maar nog niet helemaal!!!

Nog 2!!!

Groetjes,
Katja

Bobbi zei

Love the Greeting Farm stamps too. I am a new follower and I have posted your candy in my sidebar. Thanks for the chance at some candy.