maandag 31 mei 2010

House of Sketches sketch #26

Hoi,

Deze kaart heb ik gemaakt naar aanleiding van de challenge op House of Sketches, # 26
http://houseofsketches.blogspot.com/

Ik vond het een hele leuke sketch maar ik had de kaart iets groter moeten maken, niet alles paste er mooi op vind ik.

Ik ga in ieder geval vaker meedoen met de sketches van dit blog.

I made this card for the challenge at House of Sketches, i really liked the sketch but i thbink i should have made the card a bit bigger because i would have had more space to put everything on it.

Bye, Jolanda

5 opmerkingen:

Judith Veldhuizen zei

Dat is een erg mooie kaart! En die sketch is inderdaad ook erg leuk!

Mery zei

Hai,

Mooi kaartje heb je gemaakt. Vind de kleuren erg leuk en je hebt mooi DP gebruikt. Het is een lief kaartje.
In ieder geval bedankt voor het meedoen met HoS.

Liefs Mery

Debbie Stip zei

Ha Jolanda, nog vintageblokjes kunnen vinden?

Ik vind dit een erg leuk kaartje hoor, mij zeker niet te klein. Lekkere vrolijke kleurtjes ook!
xxDebbie

Anoniem zei

Hoi Jolanda
Ik had er ook een beetje moeitemee met de grootte van de kaart want normaal zijn mijn kaarten 15cmx15cm maar ik vind jouw kaart heel mooi geworden. En wat een leuk papier!!
Leuk dat je meedoet aan HOS challenge
Groetjes
Yvonne

PatriciaKleijn zei

Heel leuk gedaan..
Bedankt voor het meedoen op HOS

*Kus Patries*