zaterdag 5 oktober 2013

Workshop 29 Oktober

Dinsdag 29 oktober heb ik weer een workshop ingepland bij mij thuis.
We gaan die avond 4 low budget kerstkaarten maken, clean and simple design.

Ik wil jullie laten zien dat met weinig spullen je toch een leuke mooie kerstkaart kan maken ( naar een idee  Miranda Mols-Heidenrath.)
Een voorbeeld komt snel op facebook en dit blog te staan maar ik moet nog even wachten op de benodigde materialen.

De kosten voor de workshop bedragen 5,- pp en daarvoor krijg je dus 4 kaarten mee naar huis, ik zorg voor een lekker bakkie koffie of the en we nemen er ook iets lekkers bij.
Niet onbelangrijk is dat je ook een leuke avond hebt en natuurlijk kennis kan maken met de mooie materialen van Stampin' Up!
De workshop begint om 19.30 en duurt ongeveer tot 22.00u

Meld je snel aan want vol is vol!

aanmelden kan via cardsandcraftworld@yahoo.com

Groetjes Jolanda

Geen opmerkingen: