donderdag 6 augustus 2015

Vakantie!

Helaas nog maar een paar dagen en dan zit mijn verdiende vakantie er alweer op, ik zou er best nog wel een paar maanden aan vast willen plakken maar helaas zal dat niet mogelijk zijn. 
Nog maar even genieten van deze dan maar.

Wij zijn heerlijk 2 weken naar Frankrijk geweest , lekker niks doen, veel leuke en mooie boeken gelezen maar het knutselvirus sloeg ook daar toe maar ik had niks meegenomen.
Met die warmte daar blijft elk papiertje aan je vingers plakken dus daarom maar niks meegenomen.

Eenmaal thuis ben ik aan de slag gegaan met wat er nog op mijn buro lag, een klein reepje  DSP uit de "stacked with love" dsp paperstack  (retired) en de stempelset "Bountiful Border".

Uiteindelijk kwam er dit kaartje uit.





de stippels zijn met goud embossingpoeder gemaakt en de tekst is uitgestanst met een thinlit uit de "Greetings "set. Een leuke set met 3 kleinere teksten.

Ik las dat ik in de top 3 sta bij www.cardsandscrap.nl met de vlinderkaart uit mijn vorige blogpost, door mijn vakantie heb ik hier niet eerder over kunnen schrijven.

Ik hoop de komende dagen nog wat meer kaarten te kunnen maken, nog even genieten van mijn vrije tijd.

Groetjes Jolanda



2 opmerkingen:

Sarah zei

Leuk kaartje . Nu kan je met nieuwe kracht weer verder .succes. ☆ Sarah ☆

Nicole Parmentier zei

Lekker fris en fruitig kaartje, mooi!!!