donderdag 27 oktober 2016

zeg het met........

Ik heb nog heel veel DSP liggen en verwerk dat graag in mijn kaarten, af en toe moet je ook eens iets opmaken en aangezien ik Zaterdag naar de Paperpassion beurs ga is het misschien nodig dat ik wat papier op maak.

Ik maakte 2 verjaardagskaarten met de ( retired) painted petals en het DSP is helaas ook retired, ik ben gek op die mooie kleuren .

Het modelletje komt weer van pinterest ( heel origineel) maar soms is dat gewoon lekker makkelijk. 




 De volgende kaart maakte ik ook met de painted petals en de achtergrond stempelde ik met de dictionary stempel van SU!
ook weer inspiratie van pinterest .

Deze week hebben de kinderen herfstvakantie, ik mag gewoon werken helaas, kan best een weekje vrij gebruiken .
Ik hoop wel lekker in de vakantie flow mee te gaan met de kids en ik ga naar de  de nieuwe Paperpassion beurs .

Groetjes Jolanda

1 opmerking:

Nicole Parmentier zei

Ik loop alweer wat blogposts achter zie ik. Wat een prachtige kaartjes weer. Vooral die met de blauwe bloem op het 'krantenpapier' vind ik super!! Was reuze gezellig vandaag op de Paper Passion!! Volgend jaar weer ;-)