zondag 30 oktober 2016

Hedgehog flop kaart

Gister gezellig met Nicole naar de nieuwe Paperpassion beurs geweest, een ontzettend leuke beurs. Leuke ideetjes opgedaan en natuurlijk heel erg gezellig om met iemand samen te gaan die de zelfde smaak heeft als jij.
Wat mij betreft ga ik volgend jaar weer.

Vandaag letterlijk en figuurlijk aan het stoeien geweest met de flop card mal van MFT, lag niet aan de mal maar aan mij, het wilde gewoon niet lukken maaaaar uiteindelijk is er toch een leuk kaartje uitgerold al zeg ik het zelf.

Omdat ik de kaart nogal kaart vond zonder DSP heb ik de hele kaart gestempeld met de kleine afbeeldingen uit de happy hedgehog stempelset en daarna de flop kaart gemaakt.

De egel is gestempeld op karton wat ik gister samen met nicole bij de speciaalzaak hier in de stad heb gekocht, het heet sneeuwwitje en het blend heel mooi met copics, straks ook uitproberen  of het ook mooi blend met distress inkt.


Zo´n flop kaart is leuk om te maken maar lastig om op de foto te zetten daarom heb ik hem maar even neergelegd.

 
Ik ga nu nog maar eens even stoeien met de nieuwe inktpadjes die ik gister op de beurs kocht. 
Het resultaat komt hier ook nog langs.

Groetjes jolanda

2 opmerkingen:

Sarah zei

Ik vind hem super!! Heel leuk!

Nicole Parmentier zei

oh wat is ie leuk geworden Jolanda!! Denk dat ik ook maar wat van dat Sneeuwwitje in ga slaan, je copic blending is wel heel mooi geworden op dit papier. Mooi ook de afbeeldingen in de achtergrond en de blaadjes achter het egeltje. Echt een toppertje weer!