woensdag 26 april 2017

Papiertjes

Ik heb nog zooooooo veel DSP liggen wat ik nog nooit gebruikt heb dat ik eens op pinterest ben gaan kijken wat ik daar nou mee zou kunnen doen. 
Leuke makkelijke kaarten met DSP, ik ben gek op mooie dessins en kleurtjes maar omdat ik het zo mooi vind blijft het ook liggen. maar daar koop ik het natuurlijk niet voor.

Ik ben aan de slag gegaan met een vel DSP uit de designers series paper stack in de kleur Wisteria wonder. En dit is het resultaat.





Helaas zijn sommige foto´s niet helemaal recht .
De tektstempels komen uit de set watercolor words van SU! mooie grote teksten voor elke gelegenheid.

Ik heb nog meer kaarten gemaakt met DSP maar die zal ik later showen.
Groetjes Jolanda

2 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een leuke serie kaarten heb je zo gemaakt, Jolanda!

Nicole Parmentier zei

Leuke serie!! Deze tekststempel is toch wel heel erg leuk, hij heeft niet veel extra's nodig. Het dsp en bijpassende bloemen maken het compleet!