dinsdag 19 september 2017

Vogeltjes


Hallo!

Een paar maanden geleden begonnen met haken en afgelopen Zondag mijn Birdjes naar een andere haakster gebracht want ze mogen met haar birdjes mee gaan vliegen naar de keuring.
Leuk om ook via deze hobby weer mensen te leren kennen.

Ik ga gewoon vrolijk verder met de Niccu's en Earlybirdjes haken want ik ga in Oktober naar de Knit & Knot beurs, daar staat een handwerkwinkel waar ik ze dan in kan leveren.


Ik maakte ook nog wat extra kaartjes om mee te sturen.

Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer.

Groetjes Jolanda

3 opmerkingen:

Sarah zei

Wat veel gehaakt. En je kaartjes zijn bereleuk!!

Je@net zei

Ziet er allemaal zo mooi en verzorgd uit, Jolanda!

Nicole Parmentier zei

Wouw wat zijn ze gaaf Jolanda! (en zie ik nu die nieuwe MFT beertjes voorbij komen???) ;-)