maandag 8 januari 2018

Hugs

Hoi,

Ik hoop dat de eerste week van het nieuwe jaar jullie niet is tegengevallen!
Het was een fijne relaxte week maar nu ook weer prettig dat alles weer gewoon wordt.


Ik heb de afgelopen week best wat labelkaartjes gemaakt om bij de gehaakte vogeltjes te doen en ik had nog een paar afdrukjes gekleurd en gestanst liggen, ik wilde dit katje graag gebruiken op een lieve kaart en die maakte ik naar de schets van het challenge blog van hobbywinkel De Egel, hun eerste challenge van dit jaar en ook de eerste keer dat ik mee doe met deze challenge.

Ik gebruikte retired dsp van SU! maar ik blijf dit erg schattig papier vinden en ik gebruik het ook erg graag.




Ik ben zelf erg tevreden met het resultaat, later deze week laat ik wat labels zien die ik maakte om mee te sturen met de vogeltjes.

Groetjes Jolanda

3 opmerkingen:

Mariken zei

Heel leuk kaartje en inderdaad een heel lief stempeltje!

Je@net zei

Erg lief kaartje, Jolanda!

GerJanne zei

Schattig kaartje zeg! Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel.
GerJanne