vrijdag 26 januari 2018

Project life kaartjes 3

Hallo,

Daar ben ik weer met wat kaartjes gemaakt met mijn project life kaartjes .
Ik had ook nog wat page huggers liggen, gekleurd en wel dus die kon ik ook wel goed gebruiken.



In de witte bloemetjes maakte ik nog gele stippen met jewel drops, staat net even iets leuker.

De inspiratie raakt wel een beetje op nu moet ik zeggen, ik heb nog een paar kaartjes klaar liggen om te zien en dan ga ik vandaag maar weer even met een challenge aan de slag.

Leuk dat je weer even langs kwam op mijn blog!

Groetjes Jolanda

1 opmerking:

Nicole Parmentier zei

Hi hi pagehuggers! Wat klinkt dat gezellig!! Ze zijn leuk deze kaartjes. Ik heb nog best veel PL kaartjes liggen, misschien moet ik die ook eens gaan inzetten! Fijn weekend vast! (nog 1 weekje..... ;-)