dinsdag 24 april 2018

Eline's Cute Animals #2








Hoi,

Hier is dan het 2e kaartje voor de challenge Eline's Cute Animals. Georganiseerd door Linda en Gerdine
Ik heb niet echt een top 10 eigenlijk, ik heb niet alle malletjes en kreeg vorige week de voorraad van mijn buurvrouw en daardoor vergat ik aan de slag te gaan met mijn eigen malletjes. Deze muisjes vond ik wel heel erg schattig en maakte er dus deze kaart mee.
Er passen ook nog allemaal kleertjes bij, echt zooooo schattig. misschien moet ik deze ook maar zelf kopen ( heel verleidelijk).






Ik  verstuur regelmatig kaarten via Post voor kanjers en daarom heb ik een Nederlandse tekst gebruikt.
Het achtergrondpapier is van Stampin' Up! en is al eventjes retired. 

Bedankt voor je blogbezoek, ik hoop dat je nog eens terug komt.

Groetjes Jolanda


15 opmerkingen:

Diny zei

Ach.....wat een schattig kaartje!
Groetjes Diny

Femminde zei

Wat een mooie kaart is het geworden Jolanda!! Ideaal om zo je creatieve materialen te delen met je buurvrouw. Vaak gebruik je ze toch maar een paar keer per jaar.
Fijne week en tot de volgende diertjes dinsdag!!
Groeten van Femminde

Colien zei

Heel leuk kaartje met de muisjes, mooi papiertjes ook!
grt Colien

Annemarie en Merit zei

Wat een lief kaartje met deze schattige muisjes. En handig om zo de spulletjes te delen met de buurvrouw!

Groetjes, Merit en Annemarie

Marjolein zei

Wat een mooie kaart en lief papier ook! De muizen komen bij mij volgende week langs. Moeilijk kiezen hoor!

Groeten,
Marjolein

Gerdine zei

Ook de muisjes op nummer 2! Lief zijn ze...

by Maura zei

Super leuk, de muisjes staan bij mij nr 1 :)
groetjes maura

Jantine zei

Lief kaartje met deze schattige muisjes. Ik zie ze in zoveel toepassingen langskomen, zo leuk...
Groetjes
Jantine

Margot zei

Superleuk kaartje!

Nicole Parmentier zei

Superlief deze vrolijke muisjes! En wat heb je leuk papier gecombineerd er bij, gaaf!

Linda Visser - van der Velden zei

Leuk dat je weer meedoet! Lieve kaart heb je gemaakt met de schattige muisjes. Groetjes, Linda

Sarah zei

Ook hier een mama muis en een kindje, zoals bij mij! Jouw kaartje is tof! Mooi papier ook.

Yvonne zei

Ookal weer zo'n leuke kaart met de muisjes, ze zijn echt wel favoriet.
Je kan er inderdaad zoveel kanten mee op, ook voor kerstkaarten zijn ze zo ontzettend leuk.

Groetjes,
Yvonne.

Mirjam zei

Schattig kaartje! Het klopt helemaal. De muizen komen bij mij ook nog een keer voorbij, maar er zijn zoveel leuke....

Groetjes Mirjam

Myrthe zei

Wat een lief muisje is het zo geworden. En die kleertjes staan bij mij inmiddels ook op het verlanglijstje, zo leuk!
groetjes Myrthe