dinsdag 21 augustus 2018

10 Jaar

Hallo!



Ik ben het door mijn vakantie helemaal vergeten maar 7 Augustus 2008 begon ik dit  Blog met een kort blog berichtje. 
In die tijd had ik een aantal penvriendinnen en swapte wij friendshipbooks, kleine boekjes die je versierde en die rond de wereld werden verstuurd.
de persoon die het boekje kreeg kon er dan haar adressticker in doen en eventueel laten weten of zij nog nieuwe penvriendinnen zocht.

Door het knutselen en kaarten maken ben ik gestopt met het schrijven van brieven maar gelukkig heb ik nog wel contact gehouden met een aantal penvriendinnen. nu niet meer via pen en papier maar via facebook en instagram.

Ik vond tussen mijn spullen nog 1 friendshipbook ( niet door mij gemaakt), vanwege de privacy kan ik de binnenkant niet laten zien.



 Nog steeds vind ik het erg leuk om de kaarten en andere knutsels die ik maak te laten zien, gelukkig is de kwaliteit van mijn kaarten flink vooruit gegaan.

Ik wil alle bloglezers bedanken voor alle leuke en lieve berichtjes de afgelopen jaren! Ik ga voorlopig nog wel een aantal jaar door met bloggen.


                                 Heel veel groetjes Jolanda




 

3 opmerkingen:

Je@net zei

Ja leuk! Ik deed destijds hetzelfde met een groep vriendinnen. Super leuke contacten aan overgehouden.
Gefeliciteerd met 10 jaar bloggen, Jolanda!

Nicole Parmentier zei

Proficiat met je jubileum!! Wat een grappig idee dit! Ik ken het helemaal niet. Was vroeger vooral met scrapbooking bezig en bloggen doe ik nog niet zo lang maar heb ik de loop van mijn knutseljaren veel nieuwe lieve vriendinnen gekregen. Waaronder jij natuurlijk. Hoop dat we nog heel lang gezellig samen van onze hobby kunnen genieten!

GerJanne zei

Sjonge, tien jaar alweer! En wat en leuk idee! Vroeger toen ik puber was schreef ik ook met mensen van over de hele wereld: Hong Kong, Wenen, Zuid Afrika, Nieuw Zeeland... ik denk dat ik bloggen daarom zo leuk vind...Groetjes,
GerJanne