zondag 21 april 2019

Vrolijk Pasen!

Hoi,
 
Wat een heerlijk weer vandaag op deze eerste paasdag!
Vandaag ben ik lekker een dagje vrij en heb ik besloten een beetje rustig aan te doen. Komende week wordt wat hectisch met allerlei afspraken.
Vanmorgen heb ik in het zonnetje wat zitten haken en daarna ben ik met de salades voor de BBQ aan de slag gegaan.
 
Nu even tijd voor mijn kaarten hobby. Ik maakte deze 2 kaarten voor een challenge en was weer te laat om ze mee te laten doen.
 Vandaag maar eens kijken of het wel lukt om een kaart te maken voor een challenge en op tijd te posten. ik heb al 2 afdrukjes gekleurd klaar liggen.
 

 


 
 

Zoals de tekst op beide kaartjes zegt "enjoy the little things", geniet van jullie paasdagen !
 
Groetjes Jolanda

2 opmerkingen:

Je@net zei

Erg leuke kaarten, Jolanda.
Jij ook fijne paasdagen gewenst!

Nicole Parmentier zei

Wat een mooie layout is dit! En de beer is ook al zo leukerd! Wij doen het vandaag ook lekker rustig aan. Zojuist bij mijn zus geborreld en vanavond lekker tapas in de zon!