woensdag 29 mei 2019

Kleurenkaartenteam fel geel en kobaltblauw

Hoi,

Leuk dat je langskomt op mijn blog. Vandaag doe ik mee met het kleurenkaartenteam en de opdracht is fel geel en kobaltblauw.



Best lastig om iets te bedenken moet ik eerlijk zeggen want het zijn niet echt mijn standaard kleurtjes maar de ideale gelegenheid om een stempelset te gebruiken die ik nog niet vaak had gebruikt. 
Toen ik aan mijn knutselbureau zat viel mijn oog op een oud SU! papiertje wat helemaal perfect past .
Ik maakte een 10x10 kaartje zodat de vogeltjes mooi uit komen.




Ik ben heel erg benieuwd wat iedereen heeft gemaakt en ga vanmiddag op mijn gemakje alle kaartjes bekijken.

Groetjes Jolanda

21 opmerkingen:

Sarah zei

Perfect in de kleuren van het KKT
Tof met die vogeltjes! X

Nancy Soetaert zei

toffe kaart in de kleuren van het KKT! leuke vogeltjes, echt top!
Fijne dag
Nancy

Je@net zei

Aaah...wat een lief kaartje is dit, Jolanda!

Jantine zei

Heel tof kaartje, Jolanda. Wat een gave vogeltjes!
Groetjes
Jantine
(Alvast even tussendoor aan het spieken op de blogjes!)

Annemarie en Merit zei

super leuk kaartje schattige vogeltjes, en volgens mij heb ik dat geel ook nog liggen..
liefs Annemarie en merit

chantal zei

Leuke kaart met grappige tekst.
liefs Chantal

Petra-loves-paper zei

Schattig lief klein kaartje, perfect voor het KKT, groetjes Petra

Mariken zei

Schattig en vrolijk kaartje is dit! Die vogeltjes zijn super!
Fijne dag verder en groetjes!

Marfien zei

Dot van een kaart (ik herken het papier, ligt hier ook nog ergens)

Nicole Parmentier zei

Wat een lief kaartje! Deze vogeltjes vind ik echt superleuk en helemaal in deze frisse kleurtjes!!

martina's kaartjes zei

hahaha, wat een leuk en grappig kaartje is het zo geworden ! mooi !
fijn dat je er weer bij bent deze maand,
grtjs,martina
x

Femminde zei

Wat een super leuke vogeltjes!! Mooi gedaan.
Een heel fijn Hemelvaartsweekend!!
Groeten van Femminde

Ans S. zei

Wat een schattig kaartje.

Groetjes Ans

GerJanne zei

Heel schattig kaartje! perfect in de gevraagde kleuren!

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Heel leuk kaartje Jolanda! Grappig die vogeltjes 😊

Nelleke zei

Waah, wat een schatjes, supergaaf wat je gemaakt heb, ik ben er weg van. Groetjes, nelleke

Rhodé zei

Oh wat is deze leuk! Zo tof met die vogeltjes! Dan heb je verder niet veel meer nodig op je kaart.

Margreet zei

Wat heb jij een gaaf kaartje gemaakt met die toffe vogeltjes!
xxx Margreet

Creatiels zei

het is me gisteren niet gelukt om een bezoekje te brengen aan je blog. ik vind dat je een tof kaartje heb gemaakt me leuke vogeltjes.
fijn weekend nog
Els

Creatiels zei

het is me gisteren niet gelukt om een bezoekje te brengen aan je blog. ik vind dat je een tof kaartje heb gemaakt me leuke vogeltjes.
fijn weekend nog
Els

Nancy zei

Hey Jolanda,

Heb nu pas tijd voor mijn blogrondje, hopelijk lees je mijn reactie nog...
Wat een grappige kaart maakte je! Vind ze zuper! Van deze combo kan je niet anders dan vrolijk worden!

Liefs,
Nancy