vrijdag 15 november 2019

Sketchy Duo #1

Hoi,

We hadden het er al een paar keer over gehad om samen een challenge te gaan doen, gewoon, zomaar om elkaar een beetje uit te dagen. Een sketch challenge waarbij 1 van ons een sketch uitzoekt waar we dan samen mee aan de slag gaan.
Hier is hij dan ............,  maandelijkse sketch challenge van het Sketchy Duo speciaal door  Nicole en mijn persoontje.
Ik mocht de eerste sketch uitzoeken en koos voor onderstaande sketch die ik op pinterest vond.

Ik pakte er een leuke herfst stempelset van Hello bluebird bij en ben aan de slag gegaan met kleuren, ik heb geprobeerd zo veel mogelijk wit te laten omdat het anders wel een hele drukke kaart zou worden. Helaas worden de dagen weer donkerder en heb ik mijn foto bij kunstlicht moeten maken. 
Met het inkleuren van de eekhoorn wel wat pogingen moeten doen om hem goed en mooi van kleur te krijgen maar dat is volgens mij aardig gelukt.


En omdat ik toch lekker bezig was heb ik er nog maar 1 gemaakt.


Ik ben heel erg benieuwd wat Nicole van deze sketch heeft gemaakt, gaan jullie ook een kijkje nemen?
Ik werk echt heel graag met sketches en ben heel erg blij dat ik samen met mijn knutselvriendin  een Sketchy Duo ben  LOL

Groetjes Jolanda

7 opmerkingen:

Je@net zei

Wat zijn je kaarten met de sketch leuk geworden, Jolanda!

Rhodé zei

Wat is je uitwerking van de sketch leuk! Je hebt prachtig gekleurd, hoor! Leuk dat het bij jou een herfstkaartje is geworden en bij Nicole juist een kerstkaart.

Annemarie en Merit zei

Wat een leuke sketch, moest natuurlijk ook bij jouw een kijkje nemen.
Geweldig deze kaart met het schattig stel erop...
deze sketch gaan we ook uitproberen..zijn dol op sketches!!
Liefs Annemarie en Merit

Mariken zei

Ook al zo’n leukerd hier, heel tof gedaan!

Nicole Parmentier zei

Ik had vanochtend op mijn telefoon natuurlijk al meteen gekeken maar wil toch ook even een berichtje op je blog achterlaten. Je kaartjes zijn superleuk met deze lieve herfstdiertjes.. helemaal Jolanda!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heel leuk om elkaar zo met sketches uit te dagen Jolanda. Jouw versies zijn schattig met die lieve diertjes en weer heel anders dan die van Nicole. Leuk om te zien hoe dezelfde indeling uitpakt met verschillende materialen.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Heel leuk, deze kaartjes! Ik ga snel bij Nicole kijken!