zondag 19 april 2020

Black & White with a pop of color

Hoi,

Daar ben ik weer, heerlijk aan de knutsel geweest gister en vandaag en ik vertelde al dat ik ook een kaart zou maken voor de volgende challenge van Kristie  #kristiescardchallenge

Black & white and a pop of color.
Ik zoch in mijn papiertjes naar een leuk zwart/ wit papiertje wat ook paste bij het afdrukje wat ik nog had liggen. Ik kwam een papierblokje van marianne design tegen en dit papiertje was perfect. Het roze hartjes papiertje is van de Action en lag nog op mijn bureau .



Bedankt weer voor je blogbezoek en geniet nog van deze mooie zonnige Zondag!
Groetjes Jolanda

2 opmerkingen:

Nicole Parmentier zei

Ze zijn zo leuk hè, die diertjes van Avery Elle!! Het papiertje in de achtergrond is inderdaad perfect voor bij deze zebra. Heel leuk kaartje!

!neke zei

Wat is ie leuk !
Groeten Ineke