vrijdag 15 mei 2020

Sketchy Duo #7

                                                                    Hoi,

Daar zijn we weer met een nieuwe sketchy duo! Deze keer mocht ik de sketch uitzoeken en ik zocht een vierkante sketch uit. Vaak maak ik rechthoekige kaarten maar een vierkante leek mij deze keer ook leuk.




Ik had de nieuwe MFT set Hanging with my gnomies besteld bij Doe@ding en die wilde ik graag gebruiken , lekker aan het kleuren gegaan en er kwam deze kaart uit rollen.


De stempels kleurde ik met copics en Stampin' blends.
Het stippeltjes en streepjes papier is ook van MFT.
Ik ben heel erg benieuwd wat Nicole van deze sketch heeft gemaakt.
Ik had me voorgenomen om vaker te gaan knutselen maar helaas is dat er niet zo van gekomen. Ik hoop eerlijk gezegd dat alles snel weer een beetje "gewoon" wordt. Iedereen weer naar school/ werk en ook ik weer aan het werk.

Bedankt voor het lezen van mijn blogbericht en tot de volgende keer!

Groetjes Jolanda

3 opmerkingen:

Nicole Parmentier zei

Wat een leuk kaartje! Grappige stempels ook. Was weer een leuke schets om mee te werken, ik verheug me al op onze volgende Sketchy-duo!

Cornelie zei

Tof kaartje. Deze set is maar nét niet in mijn mandje gevallen. Super tof! Leuke kleuren heb je gebruikt en nu hop....bij Nicole kijken!

Rhodé zei

Leuk kaartje! En mooi gekleurd! Het tekstje is er ook leuk bij. En zo is je kaart ideaal voor diverse gelegenheden.