donderdag 11 juni 2020

Juni challenge van De Egel

Hoi,

Ik had de super leuke Juni challenge van de Egel al voorbij zien komen en ben er mee aan de slag gegaan. Ik had vrolijke Doodlebug spulletjes gekocht die al even lagen te wachten om gebruikt te worden.
De extra opdracht buiten de sketch was dry or heat embossen, nou heb ik niet heel veel embossingfolders maar ik gebruikte een retired exemplaar van SU!






Ik maakte een vrolijke kaart om naar een jarig meisje te sturen.



Erg leuk om deze sketch vaker te gaan gebruiken met of zonder embossing.

Bedankt voor je blogbezoekje,

Groetjes Jolanda

4 opmerkingen:

GerJanne zei

Wat een vrolijke verjaardagskaart met onze sketch. Dank je wel voor het meedoen bij de Egel!

Nicole Parmentier zei

Ja zo een schets is aan jou wel toevertrouwd, superleuk weer dit vrolijke meisjeskaartje!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele vrolijke, lieve kaart heb je met de sketch gemaakt Jolanda. Lekker zomers in deze kleurtjes.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
Lieve groetjes Miranda(dt De Egel)

Nelleke zei

Leuke en vrolijke kaart geworden. Dank je wel voor het meedoen met deze sketch uitdaging van de Egel. groetjes, Nelleke