zondag 21 februari 2021

Stempel op reis

Hallo!

 

 


 

Daar zijn we weer met een nieuwe stempel op reis. Deze keer weer erg uit mijn comfortzone maar ik heb erg mijn best gedaan om er iets van te maken.


Deze keer zocht Mariken de stempelset uit en zij koos voor Face it van Carabelle Studio.

Ik stempelde de afbeeldingen en kleurde de dames in met mijn alcoholmarkers.

Ik gebruikte dessinpapier uit een retired setje van Stampin'Up! om de kaart mee af te maken. Ik gebruikte geen tekst omdat ik nog niet wist  voor welke gelegenheid ik deze kaarten wil gaan versturen.

 


 

 Ik ben heel erg benieuwd wat de andere stempel op reis dames met deze set hebben gemaakt.




Hele fijne zondag gewenst en tot de volgende keer.


Groetjes Jolanda

 

 


 

 

7 opmerkingen:

Mariken zei

Haha, iedereen buiten de comfortzone, en ook bij jouw zie ik geweldige toffe kaartjes! Het levert mij veel inspiratie op!
Fijne zondag!🌈💛

Danielle zei

Haha, het was een uitdaging maar het is je prima gelukt er iets leuks mee te maken! Twee leuke kaartjes die je inderdaad voor allerlei gelegenheden kunt gebruiken. Mooi gedaan! Fijne zondag, geniet van het zonnetje!

Nicole Parmentier zei

Het was inderdaad flink zweten met deze set maar het is ons toch allemaal weer gelukt iets moois te maken. Bij jou twee hele leuke kaartjes die vast nog wel van pas komen. Fijne zondag!

Ellen zei

Lastige set hè?! Maar je bent met vlag en wimpel geslaagd, hoor! Superleuke kaartjes! Het designpapier matcht zo mooi met de gezichten. Echt leuk.

GerJanne zei

Superleuk zo, mooi rustig en als je weet wat voor gelegenheid het wordt kan er nog een tekst (stempel) bij.

alma.heijenk@gmail.com zei

superleuk gedaan, idd een hele uitdaging voor jullie allemaal. knap hoor!

Nancy Soetaert zei

mooie kaartjes met deze niet zo makkelijke stempels...