dinsdag 23 februari 2021

Sheetload of cards Februari

Hoi,

 

Ik vind het altijd leuk om de Sheetload of cards 

te maken, vaak een leuke sketch waar je veel kaarten mee kunt maken. Ik was begonnen aan mijn kaarten maar Corona gooide weer roet in het eten dus het duurde wel 2 weken voor mijn kaarten eindelijk klaar waren.

In de link vind je de gegevens met de sketch 

Ik maakte een aantal kaarten met retired SU! DSP. Lekker vrolijk kleurtjes met schattige Mama Rlephant stempeltjes.

De kaarten werdem wel weer wat aan de zware kant dus bij sommige heb ik een extra laagje cardstock weg gelaten. Postzegels zijn best duur. Enkele kaarten zijn al op de post gegaan en ik hoop dat de ontvangers ze leuk vonden.





Gelukkig is het met de corona perikelen een stukje rustiger en wordt alles weer een beetje "normaal"

Bedankt weer voor je blogbezoek en tot de volgende keer,

Jolanda

Geen opmerkingen: