zondag 20 september 2015

Blended Bloom

Heerlijk aan het knutselen geweest gister en ik wilde graag wat aquarellen, niet dat ik daar goed in ben maar ik vind het wel leuk om afdrukjes in te kleuren.
Nou kunnen de inktpads van SU! heel goed gebruikt worden om te aquarellen, je hebt alleen een kwastje nodig en een beetje water.

De bloem heb ik gestempeld op aquarelpapier en dat heb ik gedaan met de nieuwe zwarte Archival inkt van SU! deze is daar namelijk heel erg geschikt voor.
De gekleurde inkt die ik heb gebruikt zijn Melon mambo en Tangelo twist en Soft Suede.



Het DSP komt uit de Go Wild Designer series paperstack, een leuk papierblokje 
( 15x15)  met verschillende dessins.
De tekst komt uit de Endless Birthday Wishes stempelset, Deze set bevat wel 27 stempeltjes waaronder ook een leuk stempeltje van een verjaardagstaart.


Zo zie je maar dat er niet veel nodig is om een leuke kaart te maken.

Groetjes Jolanda

 

Geen opmerkingen: