vrijdag 16 september 2016

Flop card

Mijn goede voornemen voor dit najaar is om meer te gaan plaatsen op mijn blog en ook op mijn facebook pagina, dit hoeft niet altijd SU! gerelateerd te zijn, er zijn natuurlijk nog veel meer mooie merken waar ik gek op ben en SU! is heel goed te mixen met andere merken.

Woensdagavond nog een kaart gemaakt, eigenlijk was het te warm op zolder maar gelukkig hebben wij airco op zolder.
De avonden worden al korter, dat is wel jammer aangezien ik toch liever knutsel met daglicht.

Ik ging an de slag met mijn nieuwe mal van MFT en maakte een flopcard.
Leuke kaarten om te maken want je maakt met een simpel design een speciale kaart.
Ik gebruikte de bloemen trio uit grateful Bunch van SU met de bijpassende pons.
Het patroon op de kaart heb ik gestempeld met een achtergrond stempel van MFT.



Ze zijn helaas wel iets minder goed te fotograferen, of zou het aan mijn kwaliteiten als fotograaf liggen ?? 

Groetjes Jolanda
 

1 opmerking:

Je@net zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt, Jolanda!