maandag 12 december 2016

Rudolph

Hallo!

Ik ben de afgelopen dagen druk bezig geweest met het maken van kleine presentjes die Tom kan verkopen op de braderie die de school organiseert. De opbrengst gaat naar Serious request, Tom wilde eigenlijk graag cupcakes verkopen maar ik heb morgen een workshop en zag geen mogelijkheid om dan ook nog te bakken. 
Een kennis beloofde ik om een paar kleinigheidjes te maken voor eenzame oudere en toen becaht ik mij dat ik ook wel meteen aan de slag kon voor Serious request.
Alles wat Tom dus niet verkoopt gaat zeker naar een goed doel.


En ik maakte ook nog een paar doosjes waar 5 merci staafjes in zitten.


Afgelopen week kreeg ik ook wat spullen binnen uit de nieuwe catalogus, ik wordt daar echt blij van van al die zomerse kleurtjes. Later deze week meer hier over want morgen heb ik een mini workshop en daarna kan ik laten zien wat we hebben gemaakt.

Heel veel groetjes,
Jolanda

2 opmerkingen:

Je@net zei

Wauw...wat een mooie kerstattenties, Nicole. Denk dat Tom een heel eind zal komen met de verkoop, ze zien er zo leuk uit.
En veel succes met de workshop morgen!

Nicole Parmentier zei

Deze vliegen vast over de toonbank, wat zijn ze leuk!!! Succes morgen met je workshop!