zondag 19 maart 2017

Mini tictac

Dinsdag ging ik samen met mijn 2 downlines ( 2 demonstrators die via mij zijn ingestapt) naar een bijeenkomst van SU!
Van te voren gingen we nog even een hapje eten bij de Griek en daar hoort natuurlijk tzaziki bij.

Met die tzaziki in mijn achterhoofd maakte ik een kleinigheidje voor Ilse en Nicole en deed daar een mini doosje tictac in.

Het patroontje voor het zakje haalde ik van pinterest, heel erg makkelijk om te maken kijk maar hier



Nog even een reminder, binnenkort komt er weer een nieuwe jaarcatalogus uit van SU! altijd erg leuk maar dit betekend ook dat er Incolors uit gaan.
Wil jij nog bestellen dan is het verstandig dit nog te doen voor dat de catalogus er uit gaat want 
weg =weg.

5 April ga ik weer een verzamelbestelling doen , wil jij nog iets bestellen van de Incolors 201-2017 is het verstandig dit nu alvast te doen, dan weet je zeker dat je niet misgrijpt!


2 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een leuke weggevertjes heb je zo gemaakt, Jolanda!

Nicole Parmentier zei

Zo leuk deze zakjes met de mini-tictacs!!! (ze waren wel nodig met al die knoflook ha ha)