woensdag 7 maart 2018

Case this sketch

Hoi!

Ik kleurde bij Nicole ook wat Bitty bears van MFT in.
Op  het Case this sketch blog kwam ik een leuke sketch tegen en daar ben ik mee aan de slag gegaan.






Ik gebruikte retired SU! DSP als achtergrond. ik hou van stippels, streepjes en ruitjes, zo leuk om te gebruiken op kaarten.
Hier is het kaartje wat ik maakte.


Vanavond gaan we lekker uit eten met de jongens, vorige week waren we ook uit eten geweest en toen hadden we mazzel.
We aten bij The oriental greenhouse en zij hebben Toss up Tuesday. Jij kiest kop of munt en zij gooien een muntje op, als je gewonnen hebt dan betaal je alleen de drankjes en wij hadden dus geluk. Toch leuk om zo uit eten te gaan.


                                                                  Heel veel groetjes,
                                                                        Jolanda

8 opmerkingen:

Leigh Penner zei

Oh, this is adorable! Super sweet take on the sketch!

Annemarie en Merit zei

schattig kaartje, veel plezier vanavond.
liefs Annemarie en Merit

Je@net zei

Leuke kaart, Jolanda.
En een fijne avond gewenst!

Danielle zei

Dat is zeker leuk uit eten gaan, met zo’n actie. Heerlijk! En wat een leuke sketch, past deze Bitty Bear precies bij :-) Leuk stippeltjespapier ook!

Nicole Parmentier zei

Wat een schatje weer. Ze blijven leuk hè die beertjes!! Groetjes & tot vanmiddag!

Ellen zei

Das nog eens leuk, gewoon nog een keer uit eten gaan! Leuke actie van dat restaurant en geluk voor jullie. Geniet ervan! Die kleine beertjes zijn toch zo leuk! Papier past er goed bij, gaaf al die gekleurde stippels.

Mariken zei

Aah, hier ook al zo’n gezellig kaartje! Die beertjes zijn zo leuk en bruikbaar! Geniet vanavond, tof!

Nancy Soetaert zei

via Nicole jouw blog ontdekt, leuke kaarten! je hebt er een volger bij...