dinsdag 29 mei 2018

MFT Wednesday sketch challenge sketch 386

Hoi!


Pfffff even uitpuffen op zolder en dit bericht schrijven. Gistermiddag na mijn werk even lekker met de airco er bij een kaart gemaakt voor de sketch challenge op het MFT challenge & inspiration  blog.
Deze keer een leuke sketch, ik had al wat kaarten gemaakt met de puppy kisses stempelset en ik vind ze zo leuk om te gebruiken dat ik er nog een kaart mee maakte.

Het achtergrondje is een papiertje uit de het papierblokje On-point patterns en ik gebruikte cardstock van SU!








Ik ga snel mijn foto uploaden en even een boterham eten met Tom want die moet zo weer naar school.

                                          Fijne dag allemaal!!
                                               Jolanda
 

2 opmerkingen:

Ellen zei

Gaaf kaartje, zeg! Dat rijtje honden is echt leuk. Staat ook mooi bij het designpapier.

Nicole Parmentier zei

Ze zijn om te smelten deze puppies! (of zou het door het warme weer komen ;-) En airco op je knutselkamer, hoe luxe wil je het hebben?! Maar wel fijn lijkt me, en een goede reden om vaak op je zoldertje te gaan zitten komende dagen en nog heel veel van deze geweldige pup-kaarten te maken!