zondag 27 mei 2018

Smile

Hoi!

Ondanks de warmte op zolder toch aan de slag gegaan met een aantal nieuwe spullen die ik nog ongebruikt had liggen.
Ik ben aan de slag gegaan met de sketch van Freshly made Sketches, weer ideaal om DSP te gebruiken. Ik had uit een retired setje nog een aantal strookjes liggen (zonde om weg te gooien).

Ik maakte 2 kaartjes, ik was zo lekker bezig. Altijd fijn om een aantal leuke kaarten op voorraad te hebben.

 Om het geheel een beetje op te "vullen"plakte ik er nog wat sequins op en een paar druppeltjes Nuvo, ik vraag mij altijd af  op welke plaats plak je die dingen nou .
Met onderstaande kaart is dat niet helemaal lekker gelukt maar ja, kleinigheidje.


Nog even een uurtje tv kijken en dan maar naar bed, morgen weer vroeg op voor een vroege dienst. Misschien maar beter want het wordt morgen weer warm en dan is het fijner om op tijd te beginnen.

                                                Groetjes
                                                      Jolanda

3 opmerkingen:

Je@net zei

Wat zijn ze leuk geworden, Jolanda.
En werk ze vandaag!

Ellen zei

Dit zijn twee hele leuke, altijd bruikbare kaartjes! Groot gelijk om vroeg te beginnen. Heerlijk om als het zo warm is op tijd naar huis te kunnen.

Nicole Parmentier zei

oh heb jij die hondjes?! Daar heb ik al zo vaak mee in mijn handen gestaan.. (digitaal dan hè) maar niet gekocht. Ze zijn wel heel erg leuk! Ik moet morgen weer aan het werk, gelukkig hebben we airco, zal maar een vestje aantrekken..