maandag 18 juni 2018

Gefeliciflapstaart

Hoi!

Vorige week een paar dagen extra vrij geweest omdat Tom een weekje vrij was, de tijd vliegt dan voorbij. Leuke dingen samen gedaan en natuurlijk wat kaarten gemaakt.

Maandag samen met Nicole afgesproken om samen te gaan knutselen, altijd gezellig! Ik ben aan de slag gegaan met haar Lawn Fawn set "reveal wheel" maar mijn kaarten zijn nog niet klaar, dus die volgen in een later blogbericht.

Ik maakte onderstaande kaarten met retired SU! dessinpapier, Voor de schuifkaart gebruikte ik een tutorial van Inge .



Ik maakte ook nog dit panda kaartje met de mini treatbag thinlits van SU! Ik heb deze mallen al een tijdje maar ze blijven leuk om te gebruiken.


Druk weekje deze week, gelukkig ook leuke dingen. Morgen lekker Sushi eten met een vriendin, altijd lekker!!

Tom gaat woensdag kennismaken met zijn nieuwe klas, spannend! Toch afsluiten van een periode als beide kids op het voortgezet onderwijs zitten. Ik denk dat ik toch even moet slikken bij de eindmusical.

Bedankt weer voor het lezen en tot de volgende keer,
Groetjes Jolanda

7 opmerkingen:

!neke zei

Dat ziet er top uit Jolanda !!!
Veel plezier bij de eindmusical !!!!
Altijd een evenement om naar uit te kijken.
Sluit ook een belangrijke periode af en
het begin van een nieuwe fase !!!!


groeten Ineke

Danielle zei

Niet te geloven hé, zo lopen ze nog aan je hand naar de kleuterklas en zo gaan ze naar de middelbare school ;-) Wat zijn je kaartjes mooi, zo'n schuifkaartje is toch wel erg leuk! Ik zal de link eens bekijken, wie weet komt het er binnenkort van!

Je@net zei

Mooie kleurtjes, Jolanda. Beide projecten zien er erg leuk uit!

Annemarie en Merit zei

wat een leuke kaart met die gave vogel..
En die mini threatbag wordt hier ook nog al eens gebruikt!!

liefs Annemarie en Merit

Nicole Parmentier zei

Wat is hij leuk die vouwkaart! Ik moet dit toch ook eens een keer proberen. Bedankt voor de link. Was weer heel gezellig afgelopen week en ook de honden hadden dikke pret samen! Inderdaad echt de laatste weken nu voor Tom, ik moet zeggen dat ik helemaal klaar was met die basisschool toen Sverre naar de brugklas ging... geen traantjes weggepinkt!

Mariken zei

Gezellig samen knutselen, altijd heel tof! Wat heb je leuke kaarten gemaakt. Gezellig en vrolijk!

Margot zei

Superleuk!!!!