maandag 31 december 2018

Laatste kaart.

Hoi,

Vandaag mijn laatste blogbericht voor dit jaar.

Gister maakte ik een aantal kaarten waaronder deze kaart met de sketch van Atlantic hearts challenge.
Ik gebruikte retired SU! papier, ik heb dit papier gekocht en eigenlijk nooit heel goed geweten wat ik er nu mee aan moest. Ik pakte er ook een retired SU! stempelset bij en maakte  een vrolijk verjaardagskaart.

  



Ik wens iedereen een leuke en gezellige jaarwisseling toe. Sam heeft vuurwerk gekocht dus ik hoop dat hij het nieuwe jaar in gaat zonder verwondingen.

Ik hoop dat 2019 een mooi en creatief jaar mag worden.

Groetjes Jolanda 

( Helaas! weer eens te laat met het uploaden van mijn kaart voor deze challenge, ach, heb ik in ieder geval een leuke kaart gemaakt.)

3 opmerkingen:

GerJanne zei

Wat een vrolijke kaart! En ja dat vuurwerk blijft spannend. Hier is het gelukkig goed gegaan! Hopelijk bij jullie ook... Een gezond, gelukkig en creatief nieuw jaar!

Je@net zei

Wat een leuke kaart om het jaar mee af te sluiten, Jolanda!

Danielle zei

De beste wensen voor 2019! Hopelijk is alles veilig verlopen ;-) Je hebt een superleuk kaartje gemaakt met dit papier. Ik heb het ook gekocht, wel als share dus van alle varianten maar één velletje en er al verschillende kaartjes mee gemaakt. Dit is leuke inspiratie (dit velletje heb ik nog namelijk)!