vrijdag 21 december 2018

Santa's workshop

Hoi!

De kerst staat echt al voor de deur, ik ben heerlijk een paar dagen vrij en heb een mini vakantie. Ik hoop lekker te kunnen knutselen, wat kaarten maken en haken.


Bij de odds & ends zaten ook wat die cuts van gebouwen waaronder deze Santa's workshop . Ze zijn best groot maar ik wilde in ieder geval deze 2 gebruiken.



 Ik ben bijna door mijn kerstkaarten heen, ik heb niet zo heel veel die cuts meer over van mijn Christmas Town odds & ends, ik denk dat ik deze maar bewaar voor volgend jaar.

Veel plezier met alle voorbereidingen voor de kerst !
Groetjes Jolanda

2 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een leuke kerstkaarten, Jolanda!

Nicole Parmentier zei

Dat schiet lekker op zo! Ik ben letterlijk en figuurlijk nu ook echt 'klaar' met mijn kerstkaartjes. Nu genieten van mijn vakantie!!