zaterdag 3 augustus 2019

Shutter card

Hallo!

Nou deze kaart heeft heel wat zweet gekost. Ik maakte deze kaart toen het zo heel erg heet was en dus eigenlijk niet te doen op de knutselzolder. Elke keer iets kleins gedaan en ook nog gewacht op de cactus malletjes die ik speciaal kocht om bij de alpaca te gebruiken.
De middenstrook was qua afmeting niet goed terwijl ik precies had gedaan wat de bedoeling was dus daar moest ik iets op bedenken. voor de volgende doe ik het anders.
Ik hoop altijd maar dat als ik zo'n kaart verstuur hij niet meteen in de prullenbak verdwijnt.








Ik vind hem heel erg leuk geworden en ik weet zeker dat hij een keer opgestuurd gaat worden naar een kanjer.

Heel veel groetjes,
Jolanda

3 opmerkingen:

Je@net zei

Super leuke kaart, Jolanda. Wat zal de kanjer die deze kaart ontvangt daar blij mee zijn!

Marjolein zei

Die cactussen zijn inderdaad fantastisch zo samen met de Alpaca. Heel schattig!
Ik vind het ook leuk als mensen zien en waarderen dat je er tijd in hebt gestoken. Maar aan de andere kant, als dat niet zo is, dan bedenk ik me altijd maar dat ik er wel plezier in heb gehad om te maken. Goed weekend! (ik hoop nu weer aangenamer op je zolder?)

Groetjes Marjolein

GerJanne zei

Deze is geweldig! Wat een gaaf model (staat ook mijn lijstje..). Ik denk niet dat men zo'n kaart meteen bij het oud papier gooit, hoor!