dinsdag 8 december 2020

Sheetload of cards

 Hallo,

 

Wat leuk dat je weer even komt kijken op mijn blog, ik ben een tijdje weg geweest wegens inspiratie gebrek. Ik was alleen bezig geweest met de stempel op reis die ik overigens erg leuk vond om te doen weer.

Ondertussen ook op zoek gegaan naar een andere baan omdat ik op mijn huidige werkplek totaal niet op mijn plek zat, gelukkig werd ik daarin goed opgevangen op mijn werk en toonde ze veel begrip. Ik heb inmiddels een leuke baan gevonden in de gehandicaptenzorg en ik ga daar 1 januari starten , ik hoop dat 2021 een beter jaar gaat worden 2020  was niet mijn beste jaar.

Helaas kreeg ik 2 weken geleden corona klachten en waar ik al die tijd toch wel een beetje bang voor was werd werkelijkheid. Gelukkig geen ernstige klachten maar het alleen opgesloten zitten was echt geen pretje. Toen ik me weer wat beter voelde ben ik wat kaarten gaan maken , alleen op mijn knutselzolder. Die kaarten laat ik later nog zien.


In november maakte ik nog wat kaarten met de  sheetload of cards 

van November. Zo leuk om aan mee te doen en een heleboel kaarten in 1 keer te maken met het cardstock en DSP wat je nog hebt liggen. ik gebruikte voor deze serie retired DSP van Stampin´Up!

 




 Mooi weer wat papiertjes weg gewerkt en wat leuke kaarten erbij om op te sturen.


Leuk dat je weer even langs kwam op mijn blog. Blijf gezond!


Groetjes Jolanda

2 opmerkingen:

Danielle zei

Oh jee, Jolanda, wat is er veel gebeurd bij je! Gelukkig voel je je weer beter èn heb je een nieuwe baan gevonden. Je sheetload of cards kaarten zijn leuk, ik heb ook nog heel wat van dat papier.... Dit is inderdaad een leuke manier om wat op te maken!

Ilse zei

Heel mooie reeks kaartjes, ik probeer nu ook vaak een vel mooi papier op te gebruiken in meerdere kaarten, in plaats van het na 1 kaartje weer weg op te bergen.
Nu is het aftellen naar je nieuwe baan, veel succes.
Groetjes,
Ilse