maandag 24 mei 2021

Ooops weer te laat

Hoi,

 

Tja, is ben weer eens te laat voor een challenge . 2 kaarten gemaakt om mee te doen maar niet voldoende tijd om ze af te maken en toen ik vandaag mijn blogbericht wilde maken zag ik dat ik weer eens te laat was.

Ach, ik heb er in ieder geval weer 2 leuke kaarten bij. De challenge was  Case the designer,om een kaartje na te maken met he eigen spullen en mogelijk ook twist.  Het ging om een kaart van Maheswari Rajaguru , zij heeft een super mooie blog en daar vond ik een mooi kaartje en ik besloot deze dus na te maken.



Ik vind het echt een super leuk kaartje en dit is wat ik er van maakte.




Helaas lukt het niet om de kleuren goed op de foto te krijgen, geen idee hoe ik dit beter kan krijgen.

Ach, de kaarten zijn erg leuk en fleurig geworden.

Maar hopen dat het weer ook snel wat fleuriger gaat worden, vandaag met zoonlief even bij de Mac gegeten maar het was erg koud brrrrrrr.


Groetjes Jolanda

Geen opmerkingen: