zondag 18 juli 2021

Stempel op reis

 Hallo allemaal!


Wat leuk dat je weer langskomt op mijn blog voor de stempel op reis.

Ik zie dat het bijna 2 maanden geleden is dat ik hier iets heb gepost. ik heb echter niet stil gezeten en best nog wel wat kaartjes gemaakt maar ik vergeet ze te laten zien.

Vandaag dus een nieuwe stempelset op reis, echt een super leuke want ik ben gek op dit merk.


De stempelset is van Clearly Besotted `crafty Characters`en Nicole heeft deze perfect uitgekozen.




Ik maakte 5 kaartjes met deze leuke set en gebruikte hiervoor de Sheetload of cards Juni een leuke simpele sketch.





De afdrukjes kleurde ik met mijn copics.

Ik ben heel benieuwd wat mijn stempel op reis maatjes er van hebben gemaakt.


Bijna tijd voor vakantie, wegens de Corona houden we het dit jaar helaas weer simpel, ik hoop in ieder geval weer uitgerust aan het werk te kunnen.
Bedankt voor je blogbezoekje!

Groetjes Jolanda

5 opmerkingen:

Mariken zei

Jij bent helemaal los gegaan met deze leukerds! Je kaartjes zijn geweldig! Hele fijne en ☀️nige zondag!

Ellen zei

Wat een vrolijke serie heb je gemaakt met deze leuke stempeltjes! Mooi om te zien dat elk designpapiertjes een kaartje toch een andere uitstraling geeft. Fijne zondag!

Nicole Parmentier zei

Wat een leuke schets heb je gebruikt. Met het vrolijke papier en deze leuke stempeltjes heb je meteen weer wat kaartjes voor de voorraad. Superleuk zijn ze! Fijne vakantie alvast.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat leuk om deze leuke creatieve diertjes op je vrolijke kaarten te zien Jolanda. Mooi ingekleurd en leuk gecombineerd met verschillende achtergronden van dessin-papier. Toffe serie, fijne vakantie.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Sjonge, wat een enige kaartjes zijn het Jolanda. Zo vrolijk door dat mooie papier.
En je hebt meteen weer wat voor de voorraad. Echt een heel leuke set!