donderdag 26 juni 2014

Challenge kaart PP #201

Regelmatig ga ik langs op het blog van  The Paper Players en lijkt het me leuk om mee te doen maar heb ik er geen tijd voor. Afgelopen week lekker aan de gang gegaan met hun challenge voor deze week challeng #201 een super leuke en makkelijke sketch om mee aan de slag te gaan en ik meteen gebruik gemaakt van mijn nieuwe Stampin' Up! spullen.
I really like to visit The Paper Players blog and i get inspiration from the lovely sketches and cards i see there.
Last week i had some time to play along and made made a lovely card with this sketch.

 De sketch
en hier is mijn kaart 
And here is my card.




Ik ben zelf erg tevreden met het resultaat.
I am very happy with the result, and i loved playing with my new Stampin' Up! stuff




Volgende week mogen we gaan bestellen uit de nieuwe catalogus en er staat zo veel in wat ik op mijn verlanglijstje heb gezet, ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik als eerste ga bestellen
.

Heel veel groetjes,
Jolanda

2 opmerkingen:

Ann Schach zei

Beautiful! I love the color combination...and the trio of flowers within the circle. Thanks for playing with The Paper Players!

Anne Marie Hile zei

Great mix of patterns and colors! Thank you for joining us this week at the Paper Players! :)