zaterdag 14 juni 2014

weggevertje!!

Het is bijna zo ver, 2 juli ga ik de eerste verzamelbestelling uit de nieuwe catalogus  plaatsen. Wil jij mee bestellen laat mij dit dan voor 1 Juli weten.
Nog geen catalogus ontvangen? Je ontvangt een gratis nieuwe 2014/2015 catalogus bij een bestelling vanaf 30,-
Hij is ook los te koop voor 5,-

Bestel jij in Juli dan maak jij kans op een leuk SU! cadeautje , ik verloot een leuk cadeautje onder de klanten die in Juli voor meer dan 30,-bestellen.
 




,
Vandaag een leuke trainingsdag gehad van Stampin' Up!
Het was erg gezellig en ik heb weer veel geleerd.
In Oktober ga ik naar de Conventie in brussel en daar kijk ik ook erg naar uit.

Lijkt het jou ook leuk om Demonstratrice te worden? De actie die op dit moment loopt is nog geldig tot en met 30 Juni.
 

1 Juli geef ik weer een workshop bij mij thuis, wat we gaan maken blijft geheim maar je kunt in ieder geval aan de slag met spullen uit de nieuwe catalogus!
De kosten zijn 7,50 incl alle materialen.


Groetjes Jolanda

Geen opmerkingen: