zondag 22 juni 2014

Nieuwe kleuren

Gister eindelijk aan de slag gegaan met de nieuwe kleuren van SU! en wat zijn ze mooi!!!!
Ik heb de hele set aangeschaft en bijpassend cardstock zodat ik meteen kon gaan spelen met deze mooie kleuren.
Op de kaart heb ik ook de "Moonlight Designer series paper stack" gebruikt, deze is perfect te combineren met de nieuwe in color collectie voor 2014-2016.

De bloemetjes zijn geponst met het bloemetjes ponsje wat in de nieuwe Itty Bitty accents punch pack zit en hij is erg leuk, je krijgt 3 mini ponsjes voor 20,95 en natuurlijk de zelfde kwaliteit als alle ponsen van SU!

Ik heb de nieuwe catalogus al vele keren doorgebladerd en mijn verlanglijstje al klaar, ik ben dan ook erg blij dat ik demonstratrice ben geworden vorig jaar in Juli.
Ik heb het afgelopen jaar veel meegemaakt en ben heel veel ervaringen rijker en ik heb geen moment spijt gehad!
Ook het afgelopen jaar veel lieve mensen leren kennen en toen ik instapte lid geworden van een heel erg leuk team de "Crazy Crafters" Ik kan ze echt niet meer missen die meiden!

Wil jij ook het avontuur aangaan en mijn team komen versterken??
 Ik maak jou graag wegwijs in de wereld van Stampin' Up! Schrijf je in bij mij!! ( en ontvang een leuk cadeautje twv 25,-)
Vanaf vandaag kan je vier weken lang extra voordelig instappen als demonstratrice ! En....... je mag je startpakket ook uitkiezen uit de sneakpeak producten!
Je betaalt maar 65 euro en mag dan voor 70 euro producten uitkiezen uit de

lopende catalogi. Je ontvangt ook een bussiness pakket zodat je als demonstratrice meteen aan de slag kan.
Daarnaast kan je er natuurlijk ook voor kiezen om de gewone starterkit aan te schaffen. Deze kost 129 euro en dan mag je voor maar liefst 175 euro Stampin' Up! producten aanschaffen !
Als demonstratrice profiteer je dan van alle voordelen , o.a. korting op de producten, alle nieuwtjes krijg je als eerste te horen ,de mogelijkheid om deel te nemen aan alle officiƫle Stampin' Up! evenementen en je doet een hoop nieuwe vriendschappen op. Bovendien wordt je lid van een leuk en gezellig team.
En lukt het niet, dan stopt het, geen kleine lettertjes! De moeite waard om te proberen en zo te genieten van alle voordelen van Stampin' Up!

Heb je vragen over deze actie of over het worden van demonstratrice, neem dan snel contact met mij op via cardsandcraftworld@yahoo.com

Stap jij bij mij in als demonstratrice mag je een kadootje uitzoeken twv 25,- uit de lopende SU! catalogus!!
Dit aanbod is geldig t/m 30 Juni!



Heel veel knutselgroetjes,
Jolanda

Geen opmerkingen: