donderdag 29 mei 2014

Retired list

 Morgen is het dan zo ver, de retired list voor Stampin' Up! komt uit.
Wat houd dit nou in? nou, in juli komt de nieuwe catalogus uit en niet alle producten gaan mee naar die nieuwe catalogus. de spullen die niet mee gaan 
( de incolors 2012-2014 bijvoorbeeld) staan op deze lijst en kunnen met korting worden aangeboden, voor deze artikelen geld OP = OP!!
Wil jij graag de lijst morgen per mail ontvangen geef dit dan even aan mij door , mogelijk gaan de producten met korting verkocht worden dus heb jij nog iets op je verlanglijstje staan geef het dan aan mij door en ik doe Zaterdagmiddag een bestelling de deur uit.
De verzendkosten ( pakketpost)  voor jou bestelling komen voor jouw eigen rekening. Bij elke bestelling van de retired list doe ik een GRATIS! 2014-2015  Catalogus zodat jij vast kan beginnen aan je verlanglijstje voor Juli.

 Morgenochtend heel vroeg probeer ik de eerste bestelling te plaatsen, wil jij nou echt heel zeker zijn dat je nou net die ene stempel nog te pakken kan krijgen geef dan even door over welke stempel het gaat en ik kijk morgenochtend of hij op de lijst staat en bestel hem voor je.
Bestellingen doorgeven via
cardsandcraftworld@yahoo.com


Groetjes Jolanda

Geen opmerkingen: