vrijdag 16 mei 2014

workshop!!

Wil jij kennismaken met Stampin' Up!?
Dinsdag 3 Juni geef ik weer een workshop.
Deze keer gaan we 4 kaarten maken.
Kosten: 7,50 incl alle materialen en koffie of the met natuurlijk iets lekkers erbij.
jullie krijgen ook GRATIS! de catalogus van 2013-2014!!
we starten om 19.30u.
 
 
 
Dit kaartje gaan we zeker maken, de rest blijft nog even geheim.
 
 
 
Nog even een ander nieuwtje.
Eind Mei komt de "retired list"uit bij Stampin' Up! In Amerika is deze al uit en ik heb ook al kunnen kijken naar de Amerikaanse Catalogus ( en hij is moooooi!)
Wat houd de "retired list" nou precies in? Elk jaar komt SU! met een mooie nieuwe catalogus maar niet alle producten kunnen mee naar de nieuwe catalogus ivm ruimtegebrek en vernieuwing.
De producten die dus niet mee gaan komen op die lijst te staan en die zijn dan voor de laatste keer te bestellen, daarna zijn ze niet meer verkrijgbaar.
Is er iets wat je op je verlanglijstje hebt staan laat het mij even weten dan kijk ik of het op de Amerikaanse lijst staat, zo gauw als de lijst uit is bestel ik ( heb zelf ook nog wat op mijn lijstje staan *;) winking) want op is op en het kan heel snel gaan!

1 juli gaat de nieuwe catalogus in en hij is echt heeeel erg mooi, wil jij alvast een exemplaar reserveren dan geef het even aan mij door dan zet ik je op de lijst.
Als je de catalogus nu bij mij aanvraagt krijg je hem voor 5,- ipv 7,- excl verzendkosten.


Groetjes Jolanda

Geen opmerkingen: