woensdag 21 mei 2014

Teamdag Crazy Crafters!

Hallo!

Afgelopen zaterdag was het dan zo ver , weer een leuke gezellige teamdag bij 1 van de leden van Crazy Crafters ( ons sub-team van team Utopia) .
Wendy was deze keer de gastvrouw en zij heeft alles prima verzorgt die dag.

Wendy had voor iedereen 3 mini notebooks om te versieren en een leuke fotolijst, ik ben door al mijn geklets niet veel verder gekomen dan het pimpen van 1 notebookje en ik heb nog 1 snelle kaart gemaakt.


Bij dit soort SU! gelegenheden is het gebruikelijk dat je iets kleins maakt wat je dan met elkaar ruilt 
( swaps).
Ik had voor iedereen een klein doosje gemaakt met de labelpunch en daar had ik een flesje nagellak gedaan.
                                          mijn swaps
 Deze swaps zijn leuk om nieuwe inspiratie op te doen en om van elkaar te leren, iedereen heeft weer zijn eigen stijl of gebruikt kleurencombinaties waar je zelf misschien nooit op gekomen zou zijn.
Hieronder een foto die mijn collega heeft gemaakt van alle swaps.


Volgende maand is er een regionaal event van SU! en dan komen er nog veel meer demonstratrices, ik ga voor deze dag 40 swaps maken. Veel werk maar wel erg leuk om te doen en straks te ruilen met mijn collega's.

Lijkt het jou nou ook leuk om op deze manier met je hobby bezig te zijn, lees dan vooral  verder!
Stampin' Up! heeft weer een hele leuke actie !


Vind je het leuk om creatief bezig te zijn en hobbymaterialen met korting te kopen ? Of wil je een eigen buisiness starten ? Dan is dit misschien iets voor jou!
Vanaf 28 mei kan je vier weken lang extra voordelig instappen als demonstratrice ! Je betaalt maar 65 euro en mag dan voor 70 euro producten uitkiezen uit de lopende catalogi.
Daarnaast kan je er natuurlijk ook voor kiezen om de gewone starterkit aan te schaffen. Deze kost 129 euro en dan mag je voor maar liefst 175 euro Stampin' Up! producten aanschaffen !
Als demonstratrice profiteer je dan van alle voordelen , o.a. korting op de producten, alle nieuwtjes krijg je als eerste te horen ,de mogelijkheid om  deel te nemen  aan alle officiĆ«le Stampin' Up! evenementen en je doet een hoop nieuwe vriendschappen op.Bovendien wordt je lid van een leuk en gezellig team.
Heb je vragen over deze actie of over het worden van demonstratrice, neem dan snel contact met mij op via cardsandcraftworld@yahoo.com


                                ik, wendy, corinne en Miriam
Tot slot nog even deze gekke foto, en niet vergeten, de retired list komt er binnenkort aan!!!
Groetjes Jolanda

1 opmerking:

Miriam zei

Wow! Wat ziet je site er goed uit! Dat viel me meteen op... :-) En ja wat een gezellige dag waas het he? We hebben gelukkig ook nog van het zonnetje kunnen genieten....
Liefs Miriam