vrijdag 25 juni 2010

Weekend layout kaartenvriendinnen

Hoi,

Wat een heerlijk weer is het toch, ik heb daar echt op zitten wachten! En nou maar hopen dat we in Juli ook zo'n mooi weer hebben als we 2 weken vrij zijn.

Ik heb weer een kaart gemaakt, deze keer voor de WLO van kaartenvriendinnen.
Ik vond het erg leuk om te doen.
De afbeelding is een gratis digi van
het papier is van Marianne design ,blue and green, Eline's brights en de afbeelding is ingekleurd met copics en pro markers.

Vanavond ga ik met m'n collega's op stap, we hebben een high tea en een mini cursus visagie, ik ben heeel benieuwd.

Ik heb google vertaal op m'n blog gezet maar vraag me af of het voor de buitenlandse dames zo nog goed te lezen is, laat maar even een berichtje achter als dat niet zo is dan probeer ik er iets aan te doen.

Groetjes Jolanda

4 opmerkingen:

Michelle zei

Hoi Jolanda,
Leuke kaart en vooral lekkere frisse kleurtjes.
Fijn weekend en groetjes Michelle

The Crafty Den zei

Hi Jolanda, what a pretty card. Love your colouring and the layout is perfect. Thanks for joining in our monthly competition over at DSB. Hugs, Denise x

Digi Stamp Boutique zei

A fabulous creation....thanks so much for joining in the DSB competition...Sally-Ann..x

Debbie Stip zei

erg leuk kaartje! Mooie overzichtelijke, maar toch vrolijke Lay out!
xxDebbie