zaterdag 28 augustus 2010

Geen foto's

Hoi Allemaal,

Afgelopen Donderdag lekker naar de beurs in Den Bosch geweest en wat leuke spulletjes gekocht.
Er was weer veels te veel aan leuke dingen te koop maar ik heb me in kunnen houden.

Ik heb helaas geen foto's gemaakt van de spulletjes want ik ben druk aan het opruimen geweest. We gaan de zolder verbouwen dus harm is aan het breken gegaan . Al mijn knutselspullen moesten dus naar beneden en het is ongelooflijk hoeveel ik in huis heb.
Er komt een mooie grote dakkapel op dus dan krijgen we boven een hele grote zolder en dan kan ik al mijn spulletjes weer kwijt, het zal de komende weken wel behelpen zijn en ik hoop dat ik wel gewoon wat kan laten zien hier.

Groetjes Jolanda

1 opmerking:

Debbie Stip zei

succes met jullie verbouwing! Hoop dat het allemaal erg mooi wordt!
En zoiets is toch ook altijd een mooi moment om alles uit te zoeken en weer op te ruimen hahaha;-)
xxDebbie