zaterdag 25 december 2010

kado envelopjes

Hallo,
.
Vandaag 1e kerstdag en ik hoop dat iedereen fijne dagen heeft met familie en vrienden. Ik heb me in ieder geval voorgenomen om alleen maar dingen te doen waar ik zin in heb, lekker lezen en kaarten maken. Vanmiddag komen mijn ouders en dan gaan we lekker eten.
Gisteravond is een vriend van ons hier komen eten, was weer gezellig.
Gister heb ik 2 kado-envelopjes gemaakt, voor mijn vader en Harm heb ik staatsloten gekocht en om ze zo te geven vond ik niks. Ze zijn erg eenvoudig maar bij mannen hoef je niet met beertjes aan te komen natuurlijk.
De bloemen zijn gemaakt met een mal van crealies.

Die blijven gewoon super leuk om te bebruiken.
Het papier is uit een kaarten pakket.

Fijne dagen nog allemaal!!!

Groetjes Jolanda

Geen opmerkingen: